CHECKSHEET

 

TRs KURS FÜR AUDITOREN

 

Dieser Kurs ist dazu bestimmt, Studenten-Auditoren das grundlegende Können der TRs zu vermitteln, wie sie im Auditing verwendet werden. Der Kurs kann aber auch Nicht-Auditoren große Vorteile bringen.



NAME:_____________________________

BEGINN:_____________________________

ABGESCHLOSSEN:_____________________________

 

Vorbedingungen: Studierhandbuch durchgearbeitet.
Drogenhandhabung abgeschlossen im Fall eines PCs.
Nicht in der Mitte einer größeren Auditing-Aktion
Der Student benötigt ein C/S OK, damit er den Kurs machen kann.

Auf diesem Kurs soll der Student die Studiertechnologie anwenden.

 

I. ARK UND AUDITING

Willkommen!

1. Studieren Sie: Einführung __________

2. Demo: Wozu die TRs benötigt werden.

3. Demonstrieren Sie Ihrem Studierpartner die wertvollen Endprodukte #1 und #2   __________

TR Demo-Übungen

4. Studieren Sie: TRs Demo-Übungen______

5. Praktische Übung: TR Demo-Übung 1 bis zu einem Gewinn __________

6. Praktische Übung: TR Demo-Übung 2 bis zu einem Gewinn __________

Was ist Auditing?

7. Studieren Sie: "Was ist Auditing?" __________

8. Demo: Eine Sitzung, die PC und Auditor zeigt, und wie Kommunikation sich in das Bild fügt  __________

9. Demo: Auditor plus PC ist größer als die Bank des PC  __________

10. Aufsatz: Wie beeinflussen die besprochenen Punkte des Auditoren-Kodex das Verhalten des Auditors und die Kommunikation in einer Sitzung? __________

ARK und Skalen

11. Studieren Sie: "ARK und Skalen" __________

12. Knet-Demonstration: Wie Kommunikation mit dem ARK-Dreieck zusammenhängt __________

13. Knet-Demonstration: Die Kommunikationsformel, "Ursache-Abstand-Wirkung, mit Duplikation und Verstehen" __________

Skalen und Verhalten

14. * Studieren Sie: "Skalen und Verhalten"_______

15. Knet-Demonstration: unter Verwendung einiger der detaillierten Merkmale:

a) Tiefste Apathie __________
b) Kummer __________
c) Angst __________
d) Zorn __________
e) Feindseligkeit __________
f) Langeweile __________
g) Konservatismus __________
h) Interesse  __________
i) Begeisterung __________

16. Praktische Übung: Machen Sie mit Ihrem Trainingspartner einen "Psychometrischen Zwei-Minuten-Drill". Der Coach spielt die Situationen vor. __________

17. Praktische Übung: Sobald Sie die Tonstufe festgestellt haben, machen Sie auf die gleiche Weise die Übung "Anheben der Tonstufe". __________

18. Praktische Übung: Finden Sie im wirklichen Leben einen Menschen, mit dem Sie reden können. Stellen Sie die Tonstufe dieses Menschen fest, indem Sie den "Zwei-Minuten-Drill" anwenden. Dann heben Sie die Tonstufe des Menschen an, indem Sie die Übung "Anheben der Tonstufe" anwenden. __________

19. Aufsatz: Schreiben Sie einen Bericht über Ihre Erfahrungen mit (18). __________

 

 

II. KOMMUNIKATIONSZYKLUS - KOMMUNIKATIONSFORMEL

Kommunikation und Auditing

1. Wörterbuch: Schlagen Sie nach: Trägerwelle _______

2. Studieren Sie: "Kommunikation und Auditing"_______

3. Demo: Itsa Linie, Itsa-Macher Linie, What's-it Linie, und wie Sie jede davon in der Kommunikation behandeln. 
a) Itsa Linie_______
b) Itsa-Macher Linie______
c) What's-it Linie______

4. Knet-Demonstration: Der Zusammenhang zwischen einem Prozeß und dem Auditing-Kommunikationszyklus. ________

5. Demo: Zusätze zum Kommunikationszyklus. ________

6. Knet-Demonstration: Q & A. Zeigen Sie, warum es beim Laufen eines Prozesses schädlich ist.___________

TRs & Kommunikation

7. Studieren Sie: "TRs und Kommunikation" _____________

8. Knet-Demonstration: Roboterhafte TRs __________

9. Demo: Axiom 51__________

10. Aufsatz: Der Unterschied zwischen roboterhaften TRs und lebendiger Kommunikation._________

Kommunikations-Axiom

11. * Studieren Sie: Axiom 28 in seine Einzelteile zerlegt.__________

12. Demonstrieren Sie jeden der Bestandteile:

"Die Bestandteile von Kommunikation sind:
a) Betrachtung,________________ 
b) Absicht,________________  
c) Aufmerksamkeit,________________ 
d) Ursache,________________ 
e) Ausgangspunkt,________________ 
f) Distanz (Abstand),________________ 
g) Wirkung,________________ 
h) Empfangspunkt,________________ 
i) Duplikation,________________ 
j) Verstehen,________________ 
k) die Geschwindigkeit des Impulses oder Partikels,________________ 
l) Nothingness (das Nichts) or Somethingness (ein Etwas)._________ 
Eine Nicht-Kommunikation besteht aus Hindernissen. Hindernisse bestehen aus
m)  Raum,________________ 
n) Zwischenpositionen (wie etwa Wände oder Schirme aus sich schnell bewegenden Partikeln),________________ 
o) und Zeit."_______________

 

13. Knetdemonstration: Axiom 28._________________
Das ist eine große und ausführliche Knetdemonstration,

die so viele Bestandteile von Kommunikation wie möglich zeigt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. TRs THEORY

III. TRs THEORY

Picture Guide to TRs

1. Study: "Picture Guide and EP of TRs"________

Picture Guide to TRs

1. Study: "Picture Guide and EP of TRs"________

2. Demo each TR:

a) OT-TR 0_________
b) TR-0__________
c) TR-0 Bullbait_________
d) TR-1___________
e) TR-2____________
f) TR-21/2___________
g) TR-3_____________
h) TR-4____________

2. Demo each TR:

a) OT-TR 0_________
b) TR-0__________
c) TR-0 Bullbait_________
d) TR-1___________
e) TR-2____________
f) TR-21/2___________
g) TR-3_____________
h) TR-4____________

3. Clay: End result of TRs:

a) VFP No. 1__________
b) VFP No. 2_________
c) EP of TRs__________

3. Clay: End result of TRs:

a) VFP No. 1__________
b) VFP No. 2_________
c) EP of TRs__________

TRs and Confront

4. Study: "TRs and Confront"___________

5. Essay: What confront is and 
what it isn't and why TRs start with confront._________

TRs and Confront

4. Study: "TRs and Confront"___________

5. Essay: What confront is and 
what it isn't and why TRs start with confront._________

TRs How to Coach

6. * Study: Coaching the TRs___________

7. Demo: The 4 numbered points of good coaching:

a) Coach with a purpose___________
b) Coach with reality___________
c) Coach with intention_____________
d) Only take up one thing at the time___________

8. Demo: Toughness in coaching__________

TRs How to Coach

6. * Study: Coaching the TRs___________

7. Demo: The 4 numbered points of good coaching:

a) Coach with a purpose___________
b) Coach with reality___________
c) Coach with intention_____________
d) Only take up one thing at the time___________

8. Demo: Toughness in coaching__________

TRs full Theory

In this chapter we are going through the TR in detail. There are eight different drills, each with a specific purpose and function. 

9. *Study theory: OT-TR 0_________
10. Clay: OT-TR 0_________
11. *Study theory: TR-0__________
12. Clay: TR-0__________
13. *Study theory: TR-0 Bullbait_________
14. Clay: TR-0 Bullbait__________
15. *Study theory: TR-1___________
16. Clay: TR-1__________
17. *Study theory: TR-2____________
18. Clay: TR-2___________
19. *Study theory: TR-21/2___________
20. Clay: TR-21/2_________
21. *Study theory: TR-3_____________
22. Clay: TR-3__________
23. *Study theory: TR-4____________
24. Clay: TR-4___________

TRs full Theory

In this chapter we are going through the TR in detail. There are eight different drills, each with a specific purpose and function. 

9. *Study theory: OT-TR 0_________
10. Clay: OT-TR 0_________
11. *Study theory: TR-0__________
12. Clay: TR-0__________
13. *Study theory: TR-0 Bullbait_________
14. Clay: TR-0 Bullbait__________
15. *Study theory: TR-1___________
16. Clay: TR-1__________
17. *Study theory: TR-2____________
18. Clay: TR-2___________
19. *Study theory: TR-21/2___________
20. Clay: TR-21/2_________
21. *Study theory: TR-3_____________
22. Clay: TR-3__________
23. *Study theory: TR-4____________
24. Clay: TR-4___________

25. *Study the rest of theory__________

26. Demo: 
a) Auditor + Bank > PC_______
b) PC - Auditor < Bank_______
c) Auditor + PC > Bank_______
d) Demo: Definition of In-session________

25. *Study the rest of theory__________

26. Demo: 
a) Auditor + Bank > PC_______
b) PC - Auditor < Bank_______
c) Auditor + PC > Bank_______
d) Demo: Definition of In-session________

TRs Instructions

Study: TRs Instructions__________

TRs Instructions

Study: TRs Instructions__________

TRs Remedies

Study: TRs Remedies_________

Demo: Mood TRs________

Drill: "Problems with Duplicative Commands"_________

TRs Remedies

Study: TRs Remedies_________

Demo: Mood TRs________

Drill: "Problems with Duplicative Commands"_________

 

END OF THEORY

END OF THEORY

Student Attest Theory:

I have completed the theory section of this checksheet and have left no MUs behind. 
I know and can apply the data.

Student:_______________________ Date:_________________

I have trained this student to the best of my ability and he/she has completed the Theory requirements  and have applied Study Tech correctly and knows the data.

Supervisor:____________________ Date:_________________

Student Attest Theory:

I have completed the theory section of this checksheet and have left no MUs behind. 
I know and can apply the data.

Student:_______________________ Date:_________________

I have trained this student to the best of my ability and he/she has completed the Theory requirements  and have applied Study Tech correctly and knows the data.

Supervisor:____________________ Date:_________________

IV. TRs PRACTICAL

IV. TRs PRACTICAL


Do each drill to a pass following coaching instructions and other rules laid down.
Go back and redo earlier drills when needed. Restudy instructions before each drill as needed. TR-0 has to be done until the student can do it for 2 hours straight without flunking or interruptions. This may take a number of attempts. It may work best to set targets of doing it for 15 or 30 minutes and gradually increase the time until the 2 hours drill is passed. There are usually a number of TR Remedies applied on this step, such as mood drills, etc. They are not listed as they are only done as needed, but they count full student points.

Do each drill to a pass following coaching instructions and other rules laid down.
Go back and redo earlier drills when needed. Restudy instructions before each drill as needed. TR-0 has to be done until the student can do it for 2 hours straight without flunking or interruptions. This may take a number of attempts. It may work best to set targets of doing it for 15 or 30 minutes and gradually increase the time until the 2 hours drill is passed. There are usually a number of TR Remedies applied on this step, such as mood drills, etc. They are not listed as they are only done as needed, but they count full student points.

TRs Instructions

1. * Study: Intro Section of TRs Instructions._______

2. * Study: OT TR-0_______

3.Drill to pass: OT-TR 0_________

TRs Instructions

1. * Study: Intro Section of TRs Instructions._______

2. * Study: OT TR-0_______

3.Drill to pass: OT-TR 0_________

4. * Study: TR-0_______

5. Drill to pass: TR-0, 2 hours straight__________

4. * Study: TR-0_______

5. Drill to pass: TR-0, 2 hours straight__________

6. * Study: TR-0 Bullbait_______

7. Drill to pass: TR-0 Bullbait_________

6. * Study: TR-0 Bullbait_______

7. Drill to pass: TR-0 Bullbait_________

8. * Study: TR-1_______

9. Drill to pass: TR-1___________

8. * Study: TR-1_______

9. Drill to pass: TR-1___________

10. * Study: TR-2_______

11. Drill to pass: TR-2____________

10. * Study: TR-2_______

11. Drill to pass: TR-2____________

12. * Study: TR-2 1/2_______

13. Drill to pass: TR-2 1/2___________

12. * Study: TR-2 1/2_______

13. Drill to pass: TR-2 1/2___________

14. * Study: TR-3_______

15. Drill to pass: TR-3_____________

14. * Study: TR-3_______

15. Drill to pass: TR-3_____________

16. * Study: TR-0_______

17. Drill to pass: TR-4____________

18. **Final Supervisor pass with all TRs in: TR-4_________

16. * Study: TR-0_______

17. Drill to pass: TR-4____________

18. **Final Supervisor pass with all TRs in: TR-4_________

 

V. TRs APPLICATION

V. TRs APPLICATION

Assists

1. Study Assists_________

2. Drill: Do a touch assist on a doll._________

3. Drill: Do Contact Assist with coach_________

4. Drill: Do Locational Assist with coach__________

Assists

1. Study Assists_________

2. Drill: Do a touch assist on a doll._________

3. Drill: Do Contact Assist with coach_________

4. Drill: Do Locational Assist with coach__________

END OF CHECKSHEET

END OF CHECKSHEET

 

COMPLETION

I have completed the requirements of this checksheet and I can do the TRs and have achieved the VFP 1 and 2 and the EP for the Drills.

Student:_______________________ Date:_________________

I have trained this student to the best of my ability and he/she has completed the requirements of this checksheet and  can do the TRs and has achieved the VFP 1 and 2 and the EP for the Drills.

Supervisor:____________________ Date:_________________

COMPLETION

I have completed the requirements of this checksheet and I can do the TRs and have achieved the VFP 1 and 2 and the EP for the Drills.

Student:_______________________ Date:_________________

I have trained this student to the best of my ability and he/she has completed the requirements of this checksheet and  can do the TRs and has achieved the VFP 1 and 2 and the EP for the Drills.

Supervisor:____________________ Date:_________________

 

© Clearbird Publishing, 2003-05.

© Clearbird Publishing, 2003-05.

Transl.HB ---  - Sidech. ---

Hit Counter